Všeobecné obchodné podmienky

Poskytovateľ služby

COMBAT WOMBAT, s.r.o.

Štefunkova 17

821 03 Bratislava

IČO: 52319261

DIČ: 2120988034

Objednanie služby

Zákazník (objednávateľ služby) prostredníctvom webovej stránky www.parkingletisko.sk zašle elektronickou formou žiadosť o rezerváciu prenájmu miesta 5m x 2,5m, najneskôr 24 hodín pred príchodom na parkovisko.

Poskytovateľ služby, na základe tejto objednávky rezervuje miesto pre zákazníka. Toto miesto sa považuje za rezervované len v prípade ak, klient obdrží „Potvrdenie o rezervácii“, ktoré poskytovateľ zašle na e-mail uvedený v objednávke. V čase 24 hodín pred časom príjazdu je objednávateľ povinný overiť objednávku na čísle +421911229278. Objednávateľ služby je povinný sa týmto potvrdením preukázať zamestnancom služby parkingletisko.sk hneď po príchode na parkovisko.

Zmena alebo storno objednanej služby

Zrušenie parkovania je možné uskutočniť maximálne 24 hodín pred plánovaným príjazdom emailom na adresu mail@parkingletisko.sk. V takomto prípade nebude účtovaný žiadny storno poplatok za zrušenie. Pri zrušení, ktoré bude vykonané menej ako 24 hodín pred plánovaným príjazdom alebo rezervácia nebola vôbec zrušená a pričom bola potvrdená emailom, sa účtuje 100% sumy za pôvodne uskutočnenú rezerváciu.

Platba za poskytnutie služby

Za poskytnutie služby je zákazník povinný vykonať úhradu jedným z nasledujúcich spôsobov:

1. Platbou v hotovosti pri príchode na parkovisko v zmysle platného cenníka, ktorý je zverejnený na webovej stránke www.parkingletisko.sk. Úhrada za poskytnutie služby musí byť vykonaná vopred v mene EURO.

2. Prevodom vopred (pred príchodom na parkovisko) na účet prevádzkovateľa:

FIO banka

IBAN: SK97 8330 0000 0022 0167 0106 ČÍSLO ÚČTU: 2201670106 BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX

V prípade platby prevodom použite ako VARIABILNÝ SYMBOL číslo faktúry, ktorú ste obdržali mailom.

Predmet poskytovanej služby

Predmetom poskytovanej služby je prenájom miesta 5 m x 2,5 m, pre vozidlo do max. 3,5 t. Vozidlo s väčším rozmerom nie je poskytovateľ povinný zaparkovať, pokiaľ si to zákazník u poskytovateľa neobjedná (výberom parkovania typu “Dodávka” v rezervačnom formulári) alebo ho na to neupozorní pri objednávke. Zaslaním „Potvrdenia o rezervácii“ poskytovateľom služby a jeho predložením zákazníkom, sa poskytovateľ služby zaväzuje zabezpečiť jedno voľné parkovacie miesto v objekte poskytovateľa služby v čase uvedenom v tomto potvrdení. 

Dohoda o skladovaní výslovne nezahŕňa veci, ktoré sa nachádzajú vo vnútri vozidla. Poskytovateľ služby nezodpovedá za krádež tovaru, vozidla, rôznych častí výbavy vozidla ani poškodenie tovaru alebo vozidla treťou osobou alebo vyššou mocou (napr. požiar, krupobitie, veterná smršť, prašná/piesočná búrka a pod.). V cene za poskytnutie služby nie je zahrnuté ani žiadne poistenie zodpovednosti za tieto prípady. V cene za poskytnutie služby nie je zahrnutý ani transfer na letisko a späť z letiska (táto služba je ako bonus zákazníkom zdarma k dennému transferu).

Transfer

Poskytovateľ služby zabezpečí zákazníkovi v čase od 7:00 do 22:00 hod. bezplatný transfer na letisko a späť na parkovisko. Je to bonus pre zákazníka. V čase od 22:00 do 7:00 hod. je transfer spoplatnený podľa cenníka (*9€ za cestu).  V cene za službu je zahrnuté len parkovanie. Transfer sa uskutočňuje len na letisko M.R.Štefánika Bratislava (BTS) a späť. Počet osôb (max 4 osoby na jednu rezerváciu) musí objednávateľ uviesť pri vypisovaní rezervácie. Transfer na letisko zabezpečí poskytovateľ maximálne do 30 minút od príchodu objednávateľa služby na parkovisko. Transferu z parkoviska na letisko trvá cca 7 až 15 minút, v závislosti od dopravnej situácie, po vybavení formalít spojených s parkovaním. Poskytovateľ služby nezodpovedá za zdržanie spôsobené vyššou mocou alebo nepredvídateľnou situáciu ako sú napr. dopravná nehoda, neprejazdnosť komunikácie, policajná uzávierka komunikácie a pod. Objednávateľ služby nemá nárok na náhradu škody spôsobené zdržaním transferu z vyššie uvedených dôvodov. Zákazník je povinný informovať spoločnosť o akýchkoľvek zmenách času príletu a čísla letu minimálne 24 hodín pred pristátím na letisku M.R.Štefánika Bratislava (BTS). Toto je potrebné urobiť na e-mailovú adresu alebo telefónne číslo (mail@parkingletisko.sk / +421911229278). Pri transfere z letiska na parkovisko prevádzkovateľ nezodpovedá za meškanie príletu, ktoré môže zapríčiniť spoplatnený transfer . Poskytovateľ zabezpečí pristavenie svojho vozidla, určeného na transfer, do 30 min na vopred určené miesto. Vozidlo poskytovateľa služby bude na letisko pristavené na miesto, o ktorom bude objednávateľ služby informovaný pri jeho transfere na letisko.

Odporúčania:

  • Ak ste rodina cestujúca s malými deťmi a máte veľa vecí ako kočík, autosedačka a podobne. Odporúčame najprv vysadiť na letisku matku s deťmi. Vodič sa vráti na letisko s nami. Takto sa vyhnete stresu z plaču unavených detí pri prekladaní batožiny a montáži autosedačiek. Tento postup odporúčame aj pri návrate z letiska.
  • Bezplatný odvoz je dostupný pre maximálne 4 osoby. Ak máte skupinu 5 a viac osôb a chcete využiť bezplatný odvoz, odporúčame najprv vysadiť osoby a batožinu na letisku. Potom sa vodič vráti na parkovisko kde zaparkuje auto a s nami sa odvezie späť na letisko.
  • Ak cestujete s nadmerným množstvom batožiny a hrozí že sa niečo nemusí vojsť do bežného auta. Odporúčame najprv vysadiť posádku s batožinou na letisku. Vodič sa vráti na letisko s nami. Tento postup odporúčame aj pri návrate z letiska. (V opačnej forme. Najprv sa odvezie vodič a batožina a ten sa následne vráti pre posádku na letisko)

Prevzatie vozidla poskytovateľom služby a objednávateľom služby

Poskytovateľ služby môže požadovať pri prevzatí vozidla od klienta kľúč od vozidla, ak to vyžaduje parkovacia situácia. V takom prípade môže byť vozidlo preparkované v priebehu doby parkovania. Objednávateľ služby pri preberaní vozidla na parkovisku je povinný sa preukázať dokladom od vozidla , ak o to bude požiadaný službou parkoviska.

Po pristátí na letisku M.R.Štefánika Bratislava (BTS) zákazníka a sprevádzajúce osoby odvezie z príletového terminálu pracovník spoločnosti a dopraví ich na parkovisko. Tam je uskladnené vozidlo vrátane kľúča od vozidla (uskladnenie kľúčov iba vtedy ak bolo odovzdanie kľúčov nutné pri príchode na parkovisko, viď odsek vyššie) odovzdané zákazníkovi a zákazník v potvrdení o prevzatí potvrdí, že vozidlo bolo riadne vrátené. Zákazník je povinný skontrolovať vozidlo, či nie je poškodené pri odovzdaní vozidla spoločnosti. Ak dôjde k takémuto „novému“ poškodeniu, musí to byť zaznamenané v potvrdení o prevzatí a potvrdené zamestnancom spoločnosti a zákazníkom. Ak zákazník podpíše toto potvrdenie o prevzatí bez takéhoto zápisu, týmto výslovne potvrdzuje, že vozidlo pri vrátení nevykazovalo žiadne „nové“ poškodenie.

Ďalšie povinnosti zákazníka

Zákazník je povinný najneskôr 24h pred príletom nahlásiť číslo letu, ak tak neurobí nemôžme zaručiť včasné vyzdvihnutie na letisku. V tomto prípade tiež nie sme zodpovedný za dlhšiu dobu čakania na odvoz z letiska. Zákazník je povinný odovzdať do úschovy len tie vozidlá, ktoré sú plne funkčné a majú aktuálnu ŠPZ. Zákazník zodpovedá prevádzkovateľovi za škodu spôsobenú hrubou nedbanlivosťou porušením vyššie uvedených ustanovení alebo napríklad únikom oleja a/alebo chladiacej kvapaliny alebo iných emisií škodlivých pre životné prostredie. Zákazník je zodpovedný za to, že jeho vozidlo bude v súlade so všetkými právnymi predpismi a normami. Ak dôjde ku kontaminácii alebo hrozí kontaminácia vozidla zákazníka, prevádzkovateľ je oprávnený vozidlo na náklady zákazníka odstrániť z parkoviska a uskladniť ho na vhodnom mieste.